Λίγα λόγια

Τι γίνεται όταν πολλές σκέψεις μαζί μπερδεύονται στο νου;
τι γίνεται όταν την ίδια στιγμή το μυαλό πυρπολείται από δεκάδες μικρά και μεγάλα πράγματα;
δεν ξέρω πως το αντιμετοπίζετε εσείς εγώ πάντως μάλλον αποσυντονίζομαι.
συνήθως όλα τρίζουν στο κεφάλι μου, όπως το πιάνο όταν ξεχνάω εκεί πάνω τα κλειδιά μου.
κι έχω κι άλλο ερώτημα.
τι γίνεται όταν προκύπτει κάποιο πρόβλημα προσωπικού χαρακτήρα κι όταν το αγνοούμε κι αρχίζουμε να ασχολούμαστε με κάποιο άλλο τομέα της ζωής μας τα προβλήματα κάνουν κι εδώ την εμφάνισή τους;
η απάντηση είναι μια. βιώνουμε το απόλυτο χάος.
δηλαδή στην περίπτωσή μου αυτό ισχύει.
όλα είναι αξεδιάλυτα, από πού αρχίζουμε για να βάλουμε μια τάξη;;;
μετά από μια δύσκολη μέρα αποφασίζω πως ε΄χει έρθει η ώρα για ξεκούραση και προσπαθώ να επιλέξω το κατάλληλο μέσο για να το πετύχω. διαλέγω ένα βιβλίο. τι γίνεται όταν δεν το βρίσκω ή όταν το βρω κι αρχίζω το διάβασμα χαλάει ο υπολογιστής;
Το αφήνω και προσπαθώ να το αντικαταστήσω με κάτι άλλο. Διαλέγω ένα cdτο οποίο περιέχει μάλλον κλασική μουσική.
τι γίνεται όταν 6 7 νότες διώχνουν την κούραση του σώματος αλλά φέρνουν στη θέση της μια άλλη κούραση, πολύ διαφορετική, πιο σκληρή;
Προφανώς αφήνω το cd και πάω για ύπνο.
αλλά τι γίνεται όταν η σκέψηπου με βασανίζει επιστρέφει με τη μορφή ονείρου;
δε γίνεται τίποτα. αφού όλα τα μέσα αποτυγχάνουν δε μένει τίποτα άλλο εκτός από την υπομονή.
μάλλον είναι πολύ μπερδεμένο όλο αυτό, μάλλον μπορεί να ειπωθεί το ίδιο πράγμα με λιγότερα λόγια.
Κι επειδή κάτι έχω πάθει με το χρήστο Θηβαίο, κλείνω το παραλήρημα μου αυτό με ένα στιχάκι που έγινε τραγούδι.
θέλω να σου στείλω μια λευκή κόλλα χαρτί
γιατί είσαι η μόνη που μπορεί τη σιωπή μου να διαβάζει
ήσουν παράθυρο που άντεξε στου αέρα την οργή
μα λύγισες στ’αρώματα του μάη……
αυτά, θα επανέλθω όταν επιστρέψει η λογική..!

Ετικέτες:

Σχολιάστε

