μια ανακάλυψη

Κάποτε είχα φτιάξει ένα μπλογκάκι επειδή βαριόμουν απίστευτα κι επειδή ήθελα να δημοσιεύσω μια αστυνομική ιστορία. Κι όλα ξεκίνησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά κάπου στην πορεία τα πράγματα άλλαξαν. Οι αναρτήσεις αραίωσαν και τελικά σταμάτησαν. Τι έφταιξε άραγε;
δεν είμαι βέβαιη. Αυτό που μπορώ να πω είναι πως άρχισαν να με απασχολούν άλλα πράγματα με τελείως διαφορετικό περιεχόμενο από αυτό του μπλογκ. Κι έτσι το πράσινο πετράδι έμεινε μέσα στο κουτάκι του. αλλά σήμερα αποφάσισα να το φέρω στο φως και πάλι.
Ελπίζω πως στις επόμενες μέρες θα αναρτήσω επιτέλους το επόμενο κεφάλαιο τηςπρώτης υπόθεσης. Λίγο ακόμα και θα αναγκαστώ να τη διαβάσω από την αρχή κι εγώ για να θυμηθώ ποια σκηνή έχει σειρά να γραφθεί.
βέβαια οτι αφήνεις σε αφήνει κι αυτό. αλλά τι να γίνει που όλοι κάτι θέλουν από εμένα;
Λοιπόν σήμερα έκανα μια ανακάλυψη. Έπεσε στα χέρια μου το cd ενός νέου έλληνα συνθέτη. Στην αρχή το αγνόησα επιδεικτικά αλλά τελικά η περιέργιά μου υπερίσχυσε της αμφιβολίας κι άκουσα το cd. Πάλι καλά που το έκανα δηλαδή.
το δισκάκι περιέχει δέκα ορχηστρικά κομμάτια. εκείνο που τράβηξε την προσοχή μου ήταν το τελευταίο κομμάτι. Πολύ απλό στη σύλληψη αλλά ενορχηστρομένο με έναν ξεχωριστό τρόπο. Ο συνθέτης του οποίου το όνομα προτιμάω να μην το αναφέρω αξιοποίησε στο μέγιστο βαθμό τη βασική του μελωδία ντύνοντάς τη με μερικά από τα πιο σημαντικά κι ενδιαφέροντα όργανα της συμφωνικής ορχήστρας. Φυσικά το πιάνο είχε το δικό του ρόλο.
δε μπορώ να πω πως το κομμάτι διέθετε εκείνα τα στοιχεία που προτιμάω όπως ας πούμε μια χορωδία ή ένα καλό μπακραουντ πάντως ο συνθέτης έκανε πολύ καλή δουλειά.
χάρη σε αυτό το κομμάτι επανήλθα κι εγώ. μπορεί ο σύνδεσμος να μην είναι εμφανής πάντως υπάρχει!!
Μια σύνθεση προσφέρει όσα κι ένα καλό βιβλ΄΄ιο μόνο που διαρκεί πολύ λιγότερο και τα συμπεράσματα είναι πιο μπερδεμένα και δυσδιάκριτα. Πάντως κάποος που ακούει προσεκτικά είναι σε θέση να αποκομίσει πολλά μέσα σε λίγα λεπτά.
εγώ το έκανα επιτυχώς νομίζω οπότε αναρτήθηκε αυτό το κείμενο.
ωραία κλίμακα η μι μινορε, κόντευα να το ξεχάσω…!!!!!!!

Ετικέτες:

Σχολιάστε

