Η πριγκίπισσα των ρόδων κι ο ταξιδευτής

Ο άντρας κούνησε καταφατικά το κεφάλι του και μίλησε ξανά.
-είδες λοιπόν που το ξέρω κι αυτό;
-Και γιατί δεν ήρθες τη μέρα των γενεθλίων μου; Ο κύκλος δεν έκλεισε τότε;
-όχι ο κύκλος θα κλείσει σήμερα τώρα ή το πολύ σε λίγες ημέρες.
-μα πώς θα κλείσει;
-Θα κλείσει όταν εμείς οι δυο θα γίνουμε ένα. Η γυναίκα έπνιξε ένα βογκητό που απειλούσε να την κόψει στα δυο.
-εμείς οι δυο; Μα πώς το λες αυτό; Δε σε ξέρω καθόλου. Σε είδα χτες το βράδυ για πρώτη φορά κι ήταν μόνο για λίγο. Πώς λοιπόν θα γίνουμε ένα;
-είμαστε ήδη ένα, μέριλιν, το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτείς κι εσύ. Τύληξε το χέρι του στους ώμους της. Εκείνη έκανε να τραβηχτεί αλλά αυτό κράτησε μόνο για μια στιγμή γιατί την επόμενη βρέθηκε να σφίγγει το χέρι της στην πλάτη του.
-είδες λοιπόν που με περίμενες; Πες το μου κι εσύ, θελω να το ακούσω ξέρεις πόσα χρόνια το σκεφτόμουν αυτό;
-Πώς σε λένε;
-δεν ξέρεις;
-όχι πώς να το ξέρω; Πες μου πως σε λένε.
-δε σου το έλεγε ο άνεμος τις νύχτες του χειμώνα; Δε σου το τραγουδούσε η θάλασσα κάθε φορά που πετούσες μέσα εκεί κάποιο κοχύλι;
-δεν ξέρω, δεν είμαι σίγουρη πρόφερε διστακτικά μα στις άκρες των χειλιών της είχε ήδη αρχίσει να σχηματίζεται ένα αντρικό όνομα.
-σκέψου σε παρακαλώ ξαφνικά η φωνή του ράγισε. Την έσφιξε όμως πάνω του με μια άγνωστη δύναμη που τη συγκλόνισε. Σκέψου, δε μπορεί θα πρέπει να το ξέρεις αλλιώς…
-αλλιώς τι;
-αλλιώς δεν θα κλείσει ο κύκλος ποτέ. Αλλιώς τόσα χρόνια πήγαν χαμένα.
-όχι δεν πήγαν χαμένα. Δεν ήταν εκείνη που μιλούσε, μια άλλη γυναίκα είχε γεννηθεί εκείνο το βράδυ.
-Ξέρεις λοιπόν ποιο είναι το όνομά μου; Τώρα ο άντρας είχε αρχίσει να τρέμει.
-ναι το ξέρω. Σε λένε.. τη σταμάτησε αγγίζοντας τα χείλη της με το δάχτυλό του.
-περίμενε μια στιγμή. Θέλω να γίνει όπως ακριβώς το είχα ονειρευτεί. Πήρε το πρόσωπό της μέσα στα χέρια του και το έφερε κοντά στο δικό του.
-πες μου το όνομά μου είπε κοιτώντας τη μέσα στα μάτια.
-σε λένε Ομάρ. Η φωνή της ήχησε σίγουρη γεμάτη αυτοπεποίθηση. Σε λένε ομάρ δεν είναι έτσι; Ο άντρας τραντάχτηκε ολόκληρος από ένα δυνατό σπασμό κάνοντάς τη να κλιδωνιστεί επικίνδυνα.
-Ναι μουρμούρισε, με λένε ομάρ. Άρπαξε το χέρι της και το φίλησε. Το ήξερα καλά πως δεν είχα κάνει λάθος. Το είχα μαντέψει πως ήσουν εσύ εκείνη η γυναίκα για την οποία μου μίλησε εκείνος ο σοφός καπετάνιος. Η φωνή του παλλόταν από τον ακράτητο ενθουσιασμό και άθελά της η μέριλιν ένιωθε να συγκλονίζεται όλο και περισσότερο από τη φωνή αυτή. Ένιωθε πως σιγά σιγά γινόταν και εκείνη κομμάτι της.
-Αυτός ο γέρος συνέχισε ο ομάρ κρατώντας πάντα το χέρι της μου το είχε πει τότε που δεν έλεγε να φυσήξει ο άνεμος. Μέρες και νύχτες περιμέναμε να φυσήξει μέριλιν. Οι άντρες είχαν αρχίσει να χάνουν την υπομονή τους και να γίνονται νευρικοί και οξύθυμοι. Ο άνεμος δεν έλεγε να φυσήξει κι εμείς μέναμε κολλημένοι σε κείνο το λιμάνι. Κι εγώ κόντευα να τρελαθώ από την απραξία. Δεν ξέρω πως το έκανα και πήρα από το κελάρι ένα μπουκάλι ιαπό το καλύτερο γαλλικό κρασί του καπετάνιου. Εγώ που δεν είχα πιεί ποτέ θέλησα να μεθύσω εκείνο το βράδυ και θα το έκανα αν δε με σταματούσε ο καπετάνιος. Ήρθε οδηγημένος από την καταπληκτική του διαίσθηση και με βρήκε να κρατάω το μπουκάλι στα χέρια μου. Το πήρε χωρίς να μου μιλήσει και αφού το άνοιξε γέμισε δυο ποτήρια. Μου πρόσφερε το ένα και αφού ήπιε κάμποσο από το κρασί του κάθισε κοντά μου.
-Δε χρειάζεται να μεθύσεις ομάρ είπε, φτάνει η ώρα που θα κόψεις το πιο όμορφο ρόδο ενός μακρινού υπέροχου τόπου. Ακούς μέριλιν; Την τράνταξε σχεδόν βίαια.

Ετικέτες:

Ένα Σχόλιο to “Η πριγκίπισσα των ρόδων κι ο ταξιδευτής”

  1. Νυχτερινή Πένα Says:

    Ωραία εξελίσσεται η ιστορία. Μου αρέσει αυτή η ατμόσφαιρά που έχεις δημιουργήσει.

Σχολιάστε

