Η άρπα της αμάντας

-πες μου, Κραντ, τι ορίζει το αρχαίο βιβλίο των νόμων; Ποτέ δεν το μελέτησα, δε χρειάστηκε, το ξέρεις καλά.
Η Αμάντα γέμισε μια κούπα με κάποιο αχνιστο μυρωδάτο ρόφημα και την πρόσφερε η ίδια στο σύμβουλο, που τη δέχθηκε ευχαριστώντας την με ένα χαμόγελο.
-μη στενοχωριέσαι, πριγκίπισσα, τα έχω μελετήσει εγώ όλα, μια ζωή αυτό κάνω, για να σας υπηρετώ όσο καλύτερα μπορώ. Αυτό που πρέπει να γίνει αρχικά, είναι να φροντίσουμε το πτώμα του βασιλιά. Ήδη δουλεύει πάνω σε αυτό ο αρχιερέας, το ξέρεις υποθέτω.
-ναι, φυσικά.
-Ξερω πως θέλεις να τον δεις, να του μιλήσεις για τελευταία φορά, μα αυτό δε μπορεί να γίνει τώρα αφού αφαιρούνται κάποια όργανα. Πρέπει ο βασιλιάς να ξεκινήσει το μακρινό του ταξίδι καθαρός, για να οδηγηθεί στην αθανασία. Όμως να είσαι σίγουρη πως όταν όλα τελεστούν σύμφωνα με το αρχαίο βιβλίο για το οποίο με ρώτησες, εγώ ο ίδιος θα σου φέρω τα μαλλιά του πατέρα σου, μέσα στο χρυσό κουτάκι.
-Θα τα φυλάξω για όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Μα θέλω να δω τον πατέρα μου.
-άκουσέ με, αμάντα, το θέαμα δε θα σε ευχαριστήσει. Μα αν εξακολουθείς να το θέλεις και μετά τις επόμενες μέρες εγώ ο ίδιος θα σε οδηγήσω εκεί, έχεις το λόγο μου. Το σκέφθηκα καλά, δε χρειάζεται να μεγαλώνουμε τη θλίψη σου.
-εντάξει, Κραντ, θα το συζητήσουμε ξανά. Τι πρέπει να γίνει στη συνέχεια;
-τα γραμμένα λένε πως αφού είσαι άγαμη η στέψη πρέπει να γίνει σε δέκα μέρες από σήμερα.
-τόσο γρήγορα; Η κοπέλα χλώμιασε αλλά πάλεψε να κρατήσει την ψυχραιμία της.
-ναι, αν επιχειρήσουμε να διαταράξουμε την ισορροπία τόσων αιώνων θα τραβήξουμε πάνω μας την οργή των θεών. Κι αυτό δεν το θέλεις, έτσι δεν είναι;
-Βέβαια, δε θα επεδίωκα ποτέ κάτι τέτοιο. Θα γίνει όπως ορίζεται.
-ωραία, χαίρομαι που το ακούω. Οι δεκα επόμενες μέρες θα είναι πολύ κουραστικές για εσένα. Γνωρίζεις πως θα πρέπει να μελετήσεις τους νόμους, τη διπλωματία τη στρατηγική κι ένα σωρό άλλα ακόμη.
Μα, ό,τι κι αν κάνω, αυτό δε μπορεί να γίνει. Θα μου πάρει χρόνια αυτό. Ο Κραντ άδειασε την κούπα του και την ακούμπησε πάνω σε ένα μεγάλο τραπέζι, καλυμμένο με ένα κεντημένο ύφασμα.
-Ξέρω βέβαια πως είναι αδύνατο να αποκτήσεις βαθιά γνώση, μα θα σε αναλάβω εγώ ο ίδιος, εκτός κι αν έχεις διαλέξει ήδη κάποιον άλλο δάσκαλο.
-δε θα μπορούσα να διαλέξω καλύτερο, έσπευσε να τον διαβεβαιώσει η αμάντα. Σε εμπιστεύομαι Κραντ, σου το έχω πει πολλές φορές. Οι γνώσεις μου γύρω από τέτοια ζητήματα είναι πολύ περιορισμένες. Ξέρεις καλά ποιος ήταν ο δικός μου κόσμος.
-ο πιο θαυμαστός κι όμορφος κόσμος πριγκίπισσα. κΙ όσο βαρύς κι αν είναι ο τίτλος που θα σε συνοδεύει για μια ζωή, εκεί θα επιστρέψεις. Η κάθε μέρα σου θα είναι τόσο γεμάτη ώστε δε θα προλαβαίνεις να κάνεις καμιά σκέψη από τη στιγμή που θα ακουμπάς το κεφάλι σου στο μαξιλάρι, αλλά σιγά σιγά το φορτίο σου θα το σηκώνεις καταβάλοντας λιγότερη προσπάθια. Εγώ κι όλοι οι σύμβουλοι που θα επιλέξεις θα είμαστε κοντά σου να σε στηρίζουμε. Το μόνο που θέλω να μου υποσχεθείς είναι πως δε θα εγκαταλείψεις ποτέ τη μουσική και τα μαθήματά σου.
-αυτό ακριβώς μου ζήτησε να της υποσχεθώ και η Ραλτίνα. Έχετε το λόγο μου και οι δυο, αρκεί να τα καταφέρω.
Όσο έλεγε αυτά τα λόγια η αμάντα, ο Κραντ ένιωθε πάλι εκείνη την παράξενη πίεση στο μέτωπό του. Μα αυτή τη φορά ήρθε να τη συνοδεύσει κι ο πόνος. Δεν ήταν δυνατός κι ανησυχητικός αλλά τον ένιωθε καθαρά κι αυτό τον παραξένευε. Προσπάθησε να συγκεντρωθεί για να μη φανερώσει τίποτα στην αμάντα.
-Χαίρομαι που το ακούω, είπε όταν ένιωσε κάπως καλύτερα. Αύριο το πρωί θα ξεκινήσουμε τα μαθήματα κι ύστερα θα σε αναλάβουν οι υπόλοιποι. Πρέπει να λάμπεις εκείνη τη μέρα, πρέπει να είσαι η πιο όμορφη γυναίκα ολόκληρης της χώρας.
-θα κάνω ό,τι μπορώ, αποκρίθηκε η κοπέλα με δάκρυα στα μάτια. Δε θα απογοητεύσω κανέναν.
Ο Κραντ σηκώθηκε να φύγει.
-αν δεν έχεις κάτι άλλο να μου πεις, θα σε αποχαιρετήσω για απόψε. Μην ξεχάσεις το ραντεβού μας αύριο το πρωί, θα σε περιμένω στη μεγάλη βιβλιοθήκη μόλις ξημερώσει. Να ξεκουραστείς καλά απόψε, μην αφήσεις τον πόνο ναμη βαρύνει τα βλέφαρά σου. Η αμάντα έγνεψε καταφατικά κι εκείνος αποσύρθηκε.
Η Ραλκ έκλεισε το μικρό της σακίδιο και το πέρασε στον ώμο της. Ακριβώς εκείνη τη στιγμή, η πόρτα άνοιξε και στο δωμάτιο μπήκε ο σύζυγος της. Την κοίταξε για λίγο κι εκείνη τον πλησίασε βιαστικά και πέρασε τα χέρια της γύρω του.
-θα μου λείψεις, πολύ, του είπε χαιδευοντας τα πλούσια μαλλιά του. Την έσφιξε πάνω του με τρομακτική δύναμη, τόσο που νόμισε πως θα τη συνθλίψει.
-Κι εσύ το ίδιο μικρούλα μου. Γι’αυτό φρόντισε να ολοκληρώσεις με επιτυχία την αποστολή σου, όσο μπορείς πιο γρήγορα. Δεν επιθυμώ να σε αντικαταστήσω με καμιά άλλη. Μίλησα με τη μεγάλη μητέρα, θα επικοινωνεί μαζί σου σε τακτά χρονικά διαστήματα για να σε κατευθύνει, να μη φοβάσαι τίποτα.
Η Ραλκ πήγε να απαντήσει μα δεν πρόλαβε γιατί ο θεός της θάλασσας τη φιλούσε στα χείλη. Ανταποκρίθηκε ασυναίσθητα αλλά την επόμενη στιγμή στο νου της ήρθε ο δάλκιρ κι αναγκάστηκε να υποκριθεί πως φιλούσε εκείνον για να μην προδοθεί.
Όταν το φιλί τους έφτασε στο τέλος του ο άνδρας της την έσπρωξε μαλακά προς την πόρτα.
-είναι ώρα να πηγαίνεις είπε επιτακτικά. Αλλιώς δε θα σε αφήσω να φύγεις ποτέ από εδώ μέσα. Η Ραλκ ανατρίχιασε. Δε θα άντεχε να ζήσει μια αιωνιότητα σε κείνο το παλάτι μέσα στη θάλασσα. Αγαπούσε άλλον, γι’αυτόν θα ταξίδευε διακινδυνεύοντας τα πάντα αλλά μόλις εκείνη τη στιγμή ένιωθε πως κάποια αλλόκοτη δύναμη θα την τραβούσε πάλι προς εκείνο το παλάτι αν δεν έφευγε αμέσως.
Έτσι έφερε το χέρι της στο μαγικό της κοχύλι.
-σε χαιρετώ, σύζυγέ μου είπε επίσημα. Λίγο αργότερα το κοχύλι άνοιγε κι από το εσωτερικό του έβγαινε ο γλάρος της που θα τη μετέφερε στην ακρογιαλιά.
Την ώρα που έφευγε, κοίταξε για τελευταία φορά το παλάτι. Δεν ήξερε πότε θα το έβλεπε ξανά. κΙ όσο για το θεό της θάλασσας, έμεινε μόνος έχοντας για μοναδική συντροφιά τα κύματα της θάλασσας και τον έλεγχό τους.
Την ίδια στιγμή ένας παράξενος σφηριχτός ήχος έβγαινε από ένα άλλο κοχύλι πολύ διαφορετικό από κείνο της Ραλκ. Η στρίλντα το άρπαξε και το έφερε στο αφτί της γεμάτη αγωνία και προσμονή.
-Μεγάλη θεά, ακούστηκε πεντακάθαρη η φωνή ενός άνδρα που θα πρέπει να είχε ζήσει τουλάχιστον έναν αιώνα. Είμαι ο μάγος άλγκορ. Με ακούς καθαρά;
-πΟλύ καθαρά, μάγε. Χαίρομαι που επιτέλους μιλάμε. Μου έχουν πει τα καλύτερα για σένα. Μπορείς να με πληροφορήσεις για την εξέλιξη της δουλειάς που σου ανατέθηκε;
-όλα έγιναν σύμφωνα με την επιθυμία σου, στρίλντα. Η άρπα είναι έτοιμη. Κατασκεύασα τις δυο διόδους, όπως το ζήτησες. Θα την έχεις σύντομα στα χέρια σου.
-Μπράβο, άλγκορ. Είναι αποτελεσματικές αυτές οι δίοδοι;
-Βέβαια, η μέθοδος είναι δοκιμασμένη. Δε θα αποτύχει, έχεις το λόγο μου.
-πΟλύ καλά, η φήμη σου φτάνει ως το τέλος του κόσμου από ό,τι λένε. Φρόντισε να τη στείλεις με τη συνοδία των δωδεκα πολεμιστών μου. Θέλω τους καλύτερους, μάγε. Η αποστολή τους είναι σημαντική.
-μείνε ήσηχη, Στρίλντα. Θα φύγουν την αβγή. Υπάρχει κάτι άλλο που να μπορώ να κάνω για σένα;
-Πάντα θα υπάρχει μια δουλειά για κάποιον άξιο άνδρα. Θα ελέγξω την άρπα κι αν όλα είναι όπως τα θέλω θα έχεις σύντομα νέα μου. Η θεά απομάκρυνε το κοχύλι από το αφτί της.

Ετικέτες:

2 Σχόλια to “Η άρπα της αμάντας”

  1. Νυχτερινή Πένα Says:

    Ωραία συνέχεια. Αρχίζουν να κινούνται όλες οι πλευρες, να δούμε τι διόδους περιέχει η άρπα και τι σκοπό έχουν.

  2. mprilla Says:

    α, τη διαβασες, ωραια.
    χαιρομαι που σου αρεσε.

Σχολιάστε

