άγχος και σοκολάτα

Άγχος και σοκολάτα
Α. άγχος
Τι κάνετε όταν έχετε άγχος; Πώς το καταπολεμάτε;
Εγώ συνήθως παίζω πιάνο, τραγουδάω, γράφω… Κάποιες φορές κάτι από όλα αυτά αποδίδει κάποιες πάλι δεν πιάνει τίποτα. Όλες οι προσπάθειες πέφτουν στο κενό.
Στην περίπτωση αυτή αν είναι βράδυ ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και περιμένω να με πάρει ο ύπνος ξέροντας πως την επόμενη μέρα όλα θα πάνε καλύτερα.
Συχνά αναρωτιέμαι τι κάνουν οι άλλλοι άνθρωποι σε παρόμοιες περιπτώσεις. Υποθέτω πως ο καθένας το αντιμετοπίζει με το δικό του τρόπο. Κάποιοι βλέπουν τηλεόραση, κάποιοι περνούν όλη τη μέρα αγκαλιά με τον υπολογιστή, άλλοι πάλι κάνουν βόλτες ή τρώνε.
Αυτό το τελευταίο έχει κάποιο ενδιαφέρον. Τι τρώτε όταν έχετε άγχος;
Γλυκά κυρίως.
Χρησιμοπίησα β πληθυντικό επειδή εγώ τρώω πάντα γλυκά, όταν είμαι χαρούμενη ή λυπημένη ή κουρασμένη… κάθε μέρα υπάρχει ένας καλός λόγος για ένα ωραίο γλύκισμα.
Β. Σοκολάτα
Όσοι με ξέρουν καλά γνωρίζουν πως το αγαπημένο μου γλυκό είναι η σοκολάτα. Πάντα ήταν, με εξτασίαζε από τότε που ήμουν παιδί. Γενικά προσπαθώ να τις αποφεύγω αλλά δεν τα καταφέρνω συχνά να αντισταθώ στον πειρασμό. Μου αρέσουν οι σοκολάτες κάθε είδους, γεμιστες με φρούτα ή ξηρούς καρπούς, αλλά και οι σκέτες, οι μαύρες οι γάλακτος…Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον τις προτιμάω τις γάλακτος.
Κι ακόμη οι σοκολάτες μου αρέσουν μέσα σε γλυκά, σε παγωτά και πάστες.
Τον τελευταίο μήνα έφαγα τουλάχιστον τρεις διαφορετικές πάστες με σοκολάτα. Σοκολατίνα με γλάσο, γάλακτος και μους.
Προσπαθούσα να αποφασίσω ποια προτιμάω από όλες αυτές αλλά τελικά το μόνο που βγήκε ήταν αυτή η ανάρτηση.
Νομίζω πως η αναζήτηση θα συνεχισθεί…

Ετικέτες:

6 Σχόλια to “άγχος και σοκολάτα”

  1. Νυχτερινή Πένα Says:

    Α αυτή είναι ωραία αναζήτηση, να τη συνεχίσεις. Εύχομαι να τη συνεχίσειις μόνο για να δοκιμάζεις γλυκά και όχι επειδή θα είσαι λυπημένη.

  2. meanan Says:

    εγω τρωω σε ολες τις αλλες περιπτωσεις σοκολατα εκτος την ωρα του αγχους.Οταν ειμαι αγχωμενη δεν μπορω να φαω τιποτα.Δεν ξερω αν ειναι καλο ή κακο το οτι δεν αγχωνομαι συχνα.

  3. mprilla Says:

    Και μονο που δεν αγχωνεσαι ειναι τελειο.
    ΑΛηθεια, πως το κανεις αυτο; θελω κι εγω!

  4. meanan Says:

    αγχωνομαι μονο για θεματα υγειας και μονο την τελευταια στιγμη.
    ας πουμε κανω εξετασεις.θα αγχωθω μονο αν ειναι κατι πραγματικα σοβαρο και μονο την ωρα που θα μπω στο μικροβιολογικο εργαστηριο,οχι απο την μερα που τις εκανα.

  5. mprilla Says:

    Ειλικρινα, μπραβο σου!
    αυτο ειναι πολυ σημαντικο και χρησιμο.
    εγω αγχωνομαι παρα πολυ και συνηθως προκαταβολικα και μετα δυσκολευομαι να απεμπλακω απο αυτο.
    δεν εχω βρει ακομη τη φορμουλα!

Σχολιάστε

